Novi promotivni materijal oslikava različite segmente turističke ponude Budve

Novi promotivni materijal oslikava različite segmente turističke ponude Budve

Turistička organizacija opštine Budva nedavno je završila projekat izrade novih fotografija, video materijala i brošure inspirisanih gastro ponudom budvanske rivijere, kao jednim od najkvalitetnijih segmenata turističke ponude grada.

Imajući u vidu bogatstvo i raznolikost turističke ponude Budve kao destinacije, neophodno je da se svaki segment iste posebno i detaljno približi široj javnosti kroz kvalitetno urađen promotivni materijal. Iz tog razloga je kreiran projekat koji podrazumijeva obradu više tema – aktivni turizam, kultura i istorija, plaže i gastro, i izradu novog materijala u svrhu promocije.

Gastronomska ponuda je ono što Budvu čini posebno uzbudljivom. U više od 100 restorana na budvanskoj rivijeri može se naći najbolje što ovo podneblje ima da ponudi. Iako pretežno mediteranska kuhinja, gdje su najzastupljeniji riba i morski plodovi, voće, povrće, raznovrsni začini, maslinovo ulje i meso, budvanska kuhinja podrazumijeva bogatu lepezu recepata, autohtonih i prilagođenih. Neizostavni dio tradicionalnog menija su i mnogobrojna jela koja su izvorno nastala u drugim zemljama, ali su lokalno dodatno prilagođena i sada su dio budvanske gastronomske ponude.

„Novi gastro materijal, fotografije, video materijal i brošura, prikazuje raznovrsnost i ljepotu budvanske kuhinje na atraktivan i primamljiv način. Nakon izrade materijala na temu „Aktivni turizam u Budvi“ i „Budvanske plaže“, koji doprinose kvalitetnoj promociji naše destinacije, kao i novih kataloga hotelskog i privatnog smještaja koji objedinjuju ponudu smještajnih kapaciteta u Budvi, gastro ponuda je sljedeća u nizu obrađenih lokalnih tema koja je predstavljena široj javnosti. Vjerujemo da će izazvati pozitivne reakcije i želju pojedinaca da što prije osjete mirise i ukuse karakteristične za budvansku rivijeru.“ – istakla je Maja Liješević, direktorka TOB-a.

Video materijal se može pogledati na YouTube kanalu Turističke organizacije opštine Budva – https://www.youtube.com/watch?v=mfJX75rCmPc , dok se gastro brošure na tri jezika nalaze na oficijelnom web sajtu – https://www.budva.travel/documents/

U nastavku realizacije pomenutog projekta u planu je izrada materijala pod nazivom „Putevima kulturnog naslijeđa“ koji će na najljepši način prikazati istoriju i kulturu Budve, kao i novi opšti materijal budvanske rivijere, fotografije, video i brošura.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *