Poslije dvadeset godina postojanja i rada Banjalučki velesajam zakoračio je u treću deceniju.
U godini jubileja izvršili smo određene promjene u strukturi i načinu poslovanja, što se pozitivno odražava i na naše rezultate, a tome u prilog najbolje govori činjenica da se broj izlagača ove godine, u odnosu na prethodnu, povećao za 44 %. Povećanje broja izlagača prati i rast broja posjetilaca za 31 %. Radi što prijatnije radne atmosfere i udobnosti za naše izlagače značajno smo unaprijedili izložbeni prostor, povećali broj parking mjesta, a u planu je i dalje proširivanje. Značajan iskorak čini i veća zainteresovanost i podrška od strane medija. Tako smo ove godine sarađivali sa preko 30 radio stanica, pet tv stanica i oko 30 portala. Pored jačanja starih, ostvarili smo i nove, veoma značajne poslovne veze. Cilj nam je na sajmu napraviti mjesto okupljanja te smo planirali po prvi put Business-to-business (B2B) sastanke gdje bi investitori direktno sa izvođačima pregovarali o poslovima u predstojećoj sezoni.